datagrabbar.

gokväll'
kom precis hem från käre grannen. bara tagit det lungt idag, L kom även hon över till mig på em. sen följde jag med henne hem och dog lite i deras soffa/säng istället. kände mig lite apatisk nästan, så trött på allt. men lite te med (mkt) honung i och lite vätska i form av gurka, mådde jag klart bättre igen.
nu kom jag hem och tänkte sova lite, men 4 datorspelande grabbar väl utspridda i huset snodde ett hörn eller två av det lunga sov-ljudet.. men det gör inget, såklart! :)

många sms kvällen till ära. övar på att säga nej och bita ifrån. blir bättre på båda. måste börja visa att saker gör ont. att jag tål mkt, men inte lika mkt som förut. jag får ta emot och jag är inte lika stadig och stark som jag en gång var. själv har jag svårt att inse detta, eller snarare vägrar. vill inte se det. men jag tror att jag måste det. kan inte, ska inte behöva ta allt, inte som jag gör nu. jag är rädd att jag gör fel och vill gärna veta, så jag kan ändra eller förbättra. försöka förbättra. andra måste få veta vad de gör om det gör illa mig. försöker säga till, det är svårt. men som sagt, övar. smsen slutade inte som jag hoppats. men jag sa ifårn.. och blev ignorerad.
fan jävla skit. känns rätt hopplöst när förändringen som sägs ska vara det bättre, inte hjälper ett dugg.
nu är det nog sova snart. party tomorrooooooow. wihi. pepparpeppar.

sleep tight.
deds


orkar inte vara trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0