halsmandel XL

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajj.
skulle vilja säga "tandvärk", en väldigt grov och ettrig en. men jag är osäker på om det verkligen är det. eller ja, tandköttet längst bak på tandraden är helt uppsvullen, blöder och gör ngt stört ont. funderar på om det kan vara ngt med visdomstanden. men att svälja gör lika ont det, och som jag nu ser är min ena halsmandel typ den 3dubbla mot vad mina andra är.. ontontont. nu är voltaren min vän. gjorde saken lite bättre iaf.

kolla höger halsmandel, ser ut som en liten bula. huhu..

för i övrigt har jag färgat håret idag, eller ja - utväxten. nu är allt svart svart! :)

mitt ansikte ser ut som en krater. vad händer? jag vittrar sönder..
haha nejdå.  fram med lite positivitet. men aj.. 

//dedde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0