home sweet home.

hi alle man!
nyss hemkommen från Barcelona, härlig stad det där! veckan har varit bara bra, och maten likaså. vi har gjort allt och lite till känns det som. tunnelbaka, pendel, fotbollsmatcher, kulturella grejer i mångfalld, shopping, affärer, restauranger, parkbänk, lysande uppskjutande myggor, gått, gått...gått. haha lite mer detaljerat senare.
maten då? ja gud, maten. utmaning utmaning. från skräck och obehag att äta bland människor till väldigt många restaurangbesök. men det har gått bra. väldigt bra. lite ångest här och där, men en liten promenad med mamma har oftast hjälp. ingen spya en enda gång. lite matrester med sura uppstötningar. men inget mer än så. första dagen beställde vi tom "paella". dock var det inget ris för mig, MEN jag brydde mig inte om geggan alla skaldjur och allt var i. jag åt ändå. så som man ska. kladdade lite, men vafasen. och tror det var andra restaurangkvällen, då jag åt en av mina första HELA portioner. herregud. jag har varit duktig. lite i alla fall..

nu är jag hemma, har packat upp (lagt väskan på sängen), slagit in present till (sjuklingen) pappa och hans M, som fyllde år igår. så ska snart rusa ner dit. :)
bilder kommer!
CiaO. deds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0