pride & kräftskiva!

nu äre Pride för fulla muggar i stan och igår begav sig mig och Bettan till kulturguset och diverse tillställningar där omkring. dock var flera grejer vi skulle gå på inställda, pga ett obefintligt närvarande eller att lokalen var full .. 
men en timmes (med lite motstånd från min sida) spenderade vi på dansgolvet, queerTango dansade vi. haha jag kan inte dansa... 
pappa ringde mitt i en disskussions-grej och undrade om jag var i stan. japp, det är pride pappa! han tkt inte att han skulle komma dit med krykor och grejer "i så fall måste vi nog måla dem rosa eller ngt". haha pappa.. 


därifrån hem till grannen på kräftskiva! :) det var kulkulkul, dock fuskade "några" och åt annat än kräftor. fuuuusk! men det var revligt trevligt. kom hem, sov, vaknade kl halv4, spydde och låg och skurade golveet kl 7 på morgonen. niiiiiiiiiiiiiiice. fan vad jag är trött på den här skiten nu.  

nu sitter jag i soffan, försöker få tag på enheten (som har sommarstängt) eftersom att jag förmodligen har en tid den 30, men måste skjuta fram den.. men icke. Bettan sitter i min soffa och pratar om en lapp vi fick igår, av en kristen. hon välsignade oss.


idag är man lite russin..

morgondagen blir förmodligen bättre! //deds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0