sommarland !

hej alleman!
herre, mamma är inte så bra på det här med att hålla efter i bloggen, trots semester nu! ;)
jag och min bror är iaf hemkomna från Skara, himla kul det där. nostalgi på sitt lilla sätt då vi åkte till ett ställe med en  familj (dock bara barnen), som vi alltid åkte dit med på somrarna när vi var små.
på lördagen besökte vi sommarlandet i ÖSregnet. det var kul ändå, men jag TOTALFÖRFRÖS och när vi skulle besöka vattenlandet kunde jag inte annat än att stå i varmvattenduschen och försöka tina upp. gjorde ett försök i att hoppa i vattnet, men det gick bara inte.. buhu, jag hade verkligen velat. en mamma kom in till duscharna 3ggr och frågade mig vid ytterligare en träff om jag fortfarande var kvar där. yeppyepp.. hon tog duschen brevid och gjorde mig sällskap, haha. mina läppar var blåbär och fick många kommentarer för det! ;)
weekend-äventyret var väldigt uppskattat och jag älskar verkligen sådana här utflykter! mer sådana!
+ att jag måste ju tillbaka till vattenlandet!


Kommentarer
Postat av: Linn

grrr. me like that sexyass picture!

2010-07-22 @ 02:04:24
URL: http://mitthjerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0