1juni.

tjoho!
aaaaaaah skämta inte - ny månad ?!?!?!

mötte upp mamma på hennes lunch idag. vi gick runt och letade efter skor inför fredag, stuuudeeenteeen. wiho!
jag är inte så bra på skor, men tillslut stod vi där med två olika par i handen. vita vs svarta. det blev ett par svarta, jättefina! så nu får jag öva lite extra här hemma på att gå i klackar, haah.
sen gjorde jag ett stopp i vby på vägen hem, lösnaglar & framsar, + 2 sms till olika vänner. en hjälper mig med fransarna och en med naglarna, hihi. perfekt!!

nu ska jag snart iväg på funktionärsuppdrag. lillebror har tydligen mkt i skolan så här får man rycka in. suuuuck.
menmen. nu kom han och snodde tv också. ska inte du plugga?!

tack för hjälpen och skorna idag mamma! <3

//deds-.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0