3juni!

ojoj, fullt ös - medvetslös!
mamma fick hjälpa mig med hårtvättandet idag, heh.. svårt det här med naglar. sen så gott som det gick, fixade jag restrerande frilla, smink och kläder. vidare till hby slott, för studentfotografering och lunch. färdiga vid 4. vidare till centrum, utag av mer pengar till flaket, eller ja, nersprutningsöls-pengar! sen hem, av med klackar (jag övar), hoppa i mer bekväma kläder och tillbaka till vby! bio med E, sex and the city. sen hem, bära bord och varva ner. no sömn yesterday, se om det blir ngn kväll. hoppashoppas, annars kmr jag dööö. eller däcka tidigt i varje fall. 
TAGGA - upp till champagnefrukost i vällingbyrondellen imrgon. mums. 
SKÅÅÅÅÅL!

//deds. 


bye baby boo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0