8juniii

herre. jag är verkligen ingen sovartyp, klockan är 4. när ska detta sluta frågar jag mig?..
dagen har i varje fall varit bra. hållt igång sen kl9. åkte med pappa till IKEA, fixade lite med studentgrejs, sen hem, lämna grejerna vidare till vby.
haha jag och pappa blev stoppade av polise, fick svänga in vid knallen. vi förstod ingening och gick och handlade, en mjölk och ägg. hade påsen synlig i mitt knä, (tog en påse med affärsloggan på istället för de genomskinliga gratispsarna), och åkte därifrån, hehe..
vällingby - köpa grej att hänga runt halsen, sen vidare till ett utspring. hem, byta om - få skjuts till vällingby och gå till johannelund. hämtad efter 2,5h typ. vidare till nästa mottagning, som blev sen. men åh så kul!! :)
brabra dag alltså. älskar när det går vägen.

men som sagt, sömnen ?

måste ge mamma en spart i baken s¨hon skriver lite i bloggen! dåligt mamma ! :P hehe..
ciao.
deds




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0