enheten

ja, enheten idag. gick bra och jag känner mig så glad ! detta ständiga prat om  min hjärna, mina tankar. varför jag spinner vidare på allt, varför jag bara måste förstå allt. varför jag låg och ligger så långt fram i huvudet jämförelsevis till kroppen. jag ligger längre fram för att jag gått tankevägen så många g¨ånger, fram och tillbaka. ältat och trasslat, hittat lösningar för att förstå. det är mindre som är jobbigt, men mycket som är svårt. veckans alla 100 mottagningar blir bra utmaningar och gårdagen gav på en stor framgång.

sås som jag ofta vill akta mig för, frågade jag inte ens vad den innehöll. "vågade" inte, kände mig oförskämd och åt ändå. 2veckor sen? nej, då skulle jag frågat. små framsteg, men ack så viktiga. kvällarna är värstvärst. dagarna är bäst. like.

lämnade dator, böcker & bricka idag. fick ut mina betyg. nöjd blev jag, glad! :) sen vare till att fixa nytt pass. lillebror tkt jag såg allt annat än bra ut på fotot. here we go again, alltid samma visa på pass och ID kort, haha..

nu vill jag sova. somnade 7 imorse, vaknade starx innan 10. bror hade larmat in mig, så mina första ord blev en kod till secuoritas, haha. godmorgon på er med!

sova vare ja. full rulle imrogn. ah!

//deds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0