fullt ös - medvetslös !

jag fick en ny dag, och en till!
ihi. igår var vi på käre väns studentmottagning, två kära vänners. :)
studenten är verkligen kul, man tror inte innan på de som säger att det är en av de bästa dagarna. för många tycker och säger verkligen det - studenten är bäst. och den är det! det är helt otroligt.
ändå kändes det som att jag tog studenten förra året, men alla skivor, mottagningar och utspring med kära vänner. tänkte att nog inget kunde slå det. det kunde det. eller slå och slå. det var en annan känsla att stå där med mössan på huvudet och veta att släkt och vänner kommit för din skull, för att fira din dag. gratta att skolan är över, u made it.
det var en av mina klart bästa dagar i livet. :)


bad mitt i natten blev det också, haha!"
fullt ös - medvetslös.
//deds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0