midsommarafton

vad är det för dag egentligen, vad är det man firar?
jag sa till pappa igår att jag egentligen inte ville fira den längre. jag saknar midsommaraftorna vi hade som barn, tillsammans med hela uppsalagänget. alla lekarna, skratten och allt. det var så fint och jag vill inte förknippa midsommarafton med något annat än det. eller i alla fall inte förrän sen, om jag får barn eller så. ja, då får vi se. men just nu känns det inte så viktigt.
spenderat aftonen med mamma, reseplanering, promenad, blomplockning, james bond och lite prat. det var iofs rätt fint det med! ;)

förra året spenderade jag på badrumsgolvet, i 12h. spydde. villste inte ens att det var möjligt. där kan vi snacka tämning av magsäcken och en himla massa blod och galla. ursäkta..
så en klar förbättring av firandet detta år -  det tar sig!! ;)

för i övrigt är det ju ett fint tillfälle att samla släckt och vänner om man har svårt att finna tid till det annars. :) så jag hoppas alla ni där ute haft en fin midsommar med sill och allt vad som tillhör! midsommarkrans- & stång? ;)

nu kom lillebror innanför dörren.. hah..

//deds.


haha speejsaaat !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0