"ska vi ut o åka cab och fota lite... ;) "

hejhopp alleman!
fint väder idag! kunde man inte tro imorse när det regnade i mina ögon. nejmen jag drömde. handlade om A. jag satt i en båt som gick på grund, dte var ngn tävling, men hur som helst sjönk den. jag simmade in till mål och där satt A på en upp-och-nervänd(?) kanot tillsammans med några andra. jag har ju inte sätt henne på så länge så jag överraskade genom att välta dem i vattnet, heh.. A blev jättearg och sa till min lärare(?) hur sårad och ledsen hon avr på mig nu. jag grät som en bäbis i drömmen, så vaknade jag - och grät fortfarande. säkert 1min efter att jag vaknat också grät jag. sen satte jag mig upp och viskade "what the fuck?" hah, fattade ingenting. har ALDRIG gråtit när jag vaknat, aldrig gråtit på riktigt av en dröm. visste inte ens att man kunde det, eller ja.. haha  :P
hon betyder mycet för mig den där damen.

vaknade förmodligen av smset pappa skickade - "ska vi ut o åka cab och fota lite... ;)"
"jaa :D" skrev jag tillbaka. so we did!
vi tog lilla bilen, en ryggsäck med fika och åkte ut på Ekerö, jättefint !! :D



wiihii

...backa lite så fåru bättre bild, pappa"



BÄSTA bilden ever! ahha pappa.. <3

hoppas ni haft lika bra dag som jag! träffa kär vän i v-by sen också!" och ikväll blir det stranden med ytterligare två fina vänner! wiihoo! :D
//deds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0