sommartider, kom och lek en sommarlek.

hey!
nyss hemkommen från en lång dag på sjukhuset. åkte redan vid 8. tiden beror på min & pappas osynkade tider, haha. men jag hade bara samtal & vägning, det vanliga. nu har han, behandlaren, semester i 1mån. nästa tid är 30juli, NIIICE! :D
"har aldrig haft ngn som försöker så mkt .. ändå förstår jag inte". han ignonererar/nonchalerar mina spyproblem. som vanligt, när ngt är oförklarligt, när man inte kan göra ngt,.. denna känsla av maktlöshet. då ger man upp. tydligen.. I keep telling him att det är mitt största problem just nu. jag mår så bra, sen när jag spyr. fyfan i gatan vad jag hatar livet då.  mig.
men det värsta med det här är ändå vägningen. jävla grej alltså. jag bryr mig ite om vikten. när jag är hemma - jag väger mig ALDRIG! jag vill inte veta, för ajg vill inte bry mig! uppenbarligen bryr jag mig grundad på den reaktion jag får när jag står där på enheten. men jag vill inte, därför undviker jag det hemma. VEM VILL VARA KONTROLLERAD AV EN VÅG?! fuck that. det irriterar mig. att bara för att det är fokus hos doktorer och behandlare - påverkar det även mig. att kämpa för en viktuppgång är lika krävande och jobbigt som att sträva efter viktnedgång. så även där har vi en kamp. och jag förstår inte.. jag går upp som jag ska och är nästan där nu. ändå.ändå! ska allt fokus läggas där. frustrerande.
ska bli skönt att slippa vågen i en månad nu. skulle gärna slippa den för gott. är jag den enda i denna sits som inte vill se en våg i denna situation?


den här sommaren har börjat så fruktansvärt bra.
snälla låt det rulla på i samma anda!



den här sommaren kommer bli bäst!!! :D
pepparpeppar


take care ! <3 deds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0