studeeeent

FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN,
FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN,
FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN,
FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN,
FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEEEEEEEN - FYFAN VAD JAG ÄR BRA!!
WIIHOO!!! :D

heeelt otroligt, studenten! no more school, fattar ingenting. gårdagen var helt otroligt himla bra - galet!
började med "frukost" (i ciderform) i rondellen kl9. såklart hade jag glömt köpa blommor till lärarna, så ett litet stopp på statoil fick göra susen! mitt i allt ramlade min nagel av! AH. fick panik, ringde mamma som tog en tripp i rondellen och gav mig nagellim genom fönstret i farten. hehe.. halv11 spatserade vi lite halvsnyggt bort till skolan. lärarna pratade och bjöd på lite dans. eleverna var out of control! 1h senare gick vi alla på ett finfint led ner till utsprings"huset". där vare familj&vänner med skyltar! namnen ropades upp och vi sprang ut, i klungor. haha.
fint mottagande fick jag & L följde med på flaket! hur kul som helst, lite kallt, men kul - galet.

sen hem till mottagningen - snabb dusch & nysminkning. timmarna här vet jag inte vart dem tog vägen! :P
hela mottagningen var superfin, ett tack till SOLEN vill jag också ge!! och presenter, herreherre! kände mig och kännER mig jättebortskämd... :P
sen var det vidare till slutspurten, krogen - grodan. knas blev det där då vi nästan inte kom in!
Åh juste - mötte flubben påvägen in!! :D
partyparty. well, what can I saaay? CRAZY!!!

hur bra och fin och bäst dag ever!! TACK ALLA ALLA ALLA SOM FÖRGYLLDE DEN!
couldn't be more greatfull! <3

TACK





//love deds


Kommentarer
Postat av: Amanda

så himla fin!!!! =))

<3

2010-06-10 @ 23:40:45
URL: http://cityslicker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0