Varm i hjärtat

...blir man allt när det bara kommer ett sms från min dotter där det står <3 .... bäst att kolla om det var till mig! Och det var det! Så glad man kan bli för två tecken, då när man minst anar det!

Här kan jag ju säga att det inte gått särskilt bra med någonting. Men jag får tänka positivt och tänka att det snart är en veckas semester och då kan jag äta goda sallader och bara njuta och koppla av. Måste komma ihåg att tömma kameran så att jag får plats med många nya bilder. Skulle allt vilja ha ett zoomobjektiv men tror inte jag hinner fixa det innan semestern, eller om jag ens har råd....eller så får det bli en sommarpresent.... fast jag borde ju inte.... hm...  hm hm, tål att fundera på!

Usch så mycket det är på jobbet, jag hinner ju inte ens ut och titta till min trädgård på kvällarna. Tur jag ser potatisplantorna då jag går hemifrån. De når mig över knäna och snart blommar första raden. Och när de blommat kan man skörda egen potatis - jippie!!! 

Potatismamma som ska ge skörd - undrar hur många det är under varje planta???
Snart får jag gräva upp och kolla - åh så spännande!!!

// E
                                                                                                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0