10/3. when u think u know.

enheten ringde. min tid flyttades fram, från imorgn till fredag 10.30. (lika bra tat skriva upp så jag inte glömmer).
han vill att jag gör ett "arbete". ska skriva som en uppsatts - och hör&häpnad - om anorexi. ska skriva om hur kroppen reagerar/bär sig åt vid undervikt. vad som händer både fysiskt och psykiskt.

anorexi i sig är ändå lite intressant. typiskt en såndär sak som när man tror sig förstå sig på det, kommer det ngt nytt, oväntat. man kan nog aldrig kunna allt om det här, om kroppen, om människan. vi är så komplicerade, mångsidiga, välutveckalde individer. och det är ju inte heller så att vår utveckling stannar..

intressant intressant.
halvrolig natt, svullna ögon. hoppa in i duschen och sen gå till pappa. inte lönt att sitta själv nu. jag är inte den som skolkar, aldrig varit. mitt samvete har alltid stoppat mig innan tanken knappt hunnit slagit till. men idag får det vara. ibland får allt bara vara.

//D.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0