12/3

tjoah!
enheten idag. höll på att glömma mitt fina arbete, men den kom med och tur var väl det! han sa att han hade ett papper med massa kompliteringar han tänkte lägga till. men sa att det inte behövdes, eftersom att jag lyckats få med allt. (haha bra att utgå ifrån att jag skulle missat massa?)
innan vårt samtal hade han bokat in vikt-rummet. ingen viktuppgång, men heller ingen nedgång. jag avr besviken, men han sa att det kunde vara så. och med tanke på veckans bravader är det egnetligen lite förståeligt. menmen det är bara att fortsätta. :)

han gav mig en tankeställare, eller ja. ngt jag skulle ha i bakhuvudet under de närmsta 1-2veckorna & se om jag hittade ngt bra svar. han blev tyst en liten sak efter att han sagt det - och jag frågade om jag skulle svara nu? (eftersom att det var tyst och det kändes osm ngt skulle sägas) han sa att jag inte skulle kunna det, men sa att jag gärna kunde försöka om jag ville. jag sa att "ja, jag vet ju hur jag brukar tänka liksom.." well, shout. jag försökte förklara och än en gång satt han tyst.
"..det här brukar man inte ha klart för sig på långa vägar när man är där du är.. men jaha, ja, då haru gjort din hemläxa" sa han lite lätt förbryllat. jag sa att det är vad jag försökt säga, att huvudet ligger lite före..
och ja, nu sa han att han förstod det. haha..

ikväll och imrogn är 2 middagar inbokade. scarry shit. men det är framsteg. ska försklara sen lite hur jag känner, varför det är jobbigt och varför det blir så mkt större när det är två på rad.
ha det bäst" sol idag och grejer!
njuuuuuuuuuuut av dagen! .. & livet! ;D

//D.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0