22.3

haha ingen hit med frågeformuläret! måste ju bara betyda en sak.. ;
att vår text är fullbordad! .. eller också blir vi helt enkelt inte mer intressanta. hehe.
jaja, vi får helt enkelt förlita oss på kommentarsfliken i fortsättningen!

min helg har varit..allt annat än kul. (eller jo, promenerade med en kompis!) bara legat som en propp i sängen. och mitt humör den senaste veckan. gosh. grovgrovgrovångest helahela veckan, varjevarje dag, mest på kvällarna. o't'r'o'l'i'g't! stört jobbigt och jag har verkligen inte vetat vad jag ska ta mig till. väldigt olidligt. eller ja, än så länge lever jag.

jobbat har jag börjat med. det å andra sidan är hur kul som helt! love it!

ändå känner jag mig så.. jag vet inte. går inte att beskriva. som en bomb som skulle sprängts för 3v sen. när jag mår dåligt stänger jag in mig i en bubbla. jag är så rädd att skada dem runt mig, för jag minns hur illa jag gjorde allt och alla förut. jag hoppas att all ångest och skit inte ska tränga igenom min bubbla, den är så tät.. vill bara att det ska toutcha och studsa iväg. well. det är vad jag låter allt som kmr mig nära göra. jag låter det studsa bort, puttar tillbaka. jag vet hur fel det är och attd et också sårar. att veta att ngt är fel, men inte vad. det är bara så svårt att hantera allt.. iaf på ett bra sätt,, allt..

//D.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0