23 mars - Day's ago

Hej hopp! Nu har det gått många dagar sedan jag bloggade. Blev väl chocken efter i fredags!!! Att träna så...
Helgen gick åt och jag lyxade på 2 bitar mörk choklad och lite glass. Städade mest, planterade om blommor, och lite annat. Hade tänkt träna men hann inte med det.
Dock tog jag igen det med råge genom att ta bussen kl 06.16 för att åka til Vällingby och börja veckan med att träna. Skönt, jätteskönt, var otroligt stolt.

Tycker så synd om D, hon har det så jobbigt nu! Önskade jag kunde trolla bort anorexin så att hon slapp den och bara hade vanliga tonårsproblem.
Jag har lite idéer hur jag tror matsituationen skulle kunna vara lite enklare för henne, men jag tror att hon tänker att jag inget begriper så därför är det inte värt något.

Jag hoppas det kommer mer solar till henne snart, min älskade unge!

// E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0