2/3 Omåttligt sugen på godispåsarna

Trött, sötsugen, borde tränat....Träningsväskan var med. Det jag skulle göra på jobbet tog längre tid, men tyvärr kan jag inte skylla på det för jag hade kunnat hinna träna på en senarelagd lunch. Men icke - satt där och tittade på godispåsarna som man kan köpa på jobbet för 10 kr och kände hur frestelsen bara drog och drog.
Men NÄHÄDÅMINSANN !!! Så lätt tänker jag inte bli lurad! Jag övervann det nedra godisbegäret..

Efter jobbet skulle jag handla, och då kan det ju vara helkört, då när man är jättehungrig. Men NÄHÄDÅMINSANN - jag övervann suget då också! Middag blev det först kl 20.00, och för att "överleva" tills dess tog jag - JAJJAMENSANN - en fräsch apelsin. Så jag har varit ganska duktig trots allt.... det var det där med träningen då. Men nu siktar jag på att vara på gymet kl 07.00 i morgon bitti istället.

Hade tänkt göra smidighetsträning hemma nu ikväll, sådant som min PT säger jag ska göra, men det har jag inte hunnit. Jag röjer bort de små gråa tussarna istället, allmänt kallat dammråttor.
Ska jag bo ihop med någon ska det vara en drömprins och mina barn såklart, inte en massa gråa luddiga saker som flyger iväg så fort man kommer i närheten av dem. Nä, speciellt roliga är det inte... Så nu ska jag jaga lite fler innan det är dags att nanna kudden.

Ciao, hörs i morgon!

// E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0