2/3 - simhallen!

snart dampar jag kossan på alla datorer. grr. den ena sämre än den andra. och när de väl fungerar, ja då har de blivit invaderade av självaste snigeldrottningen med rullatorn och punka på däcken. suuuuuuuuuuck..

aja. dagens! denna tisdag började HUR BRA SOM HELST. lyckades öka 11.00-mellanmålet till ett helt äpple istället för ett halvt. sen var det simning med A. åh vad kul det var, och skönt! underbart!
det ska vi göra fler gånger. riktigt kul var det och förgylde dagen, som fortsatte relativt bra! eller ja fortsättningen var bra, men avslutet. aja we get there. väl hemma från simhallen var det lunch med pappa. hemmagjord egen god soppa. gick bra, var lite trött, så orkade knappt bry mig om vad jag åt. (nej, inte död i kroppen efter simningen. men sovandet de senaste 3dagarna har varit lite halvcrapigt. och att gå upp innan kl9 på ett lov. ja det bidrar ju till min redan stora sömnbrist). men hur som haver, lunchen gick bra. sen somnade jag ngn timme. sen mellanmål igen. hej&hå. sen middag. mums. det var faktiskt gott.v i gjorde ngn "röra" (okej mest kokta grönsaker) och massa räkor i. kändes bra och inte alls ångestfylld mat. det som dock kan ha spökat till är volymen. för en dryga 30min senare, åkte de hiss upp för halsen igen. GRRR..
jaja. ett steg fram (äpplet) två steg bak. (eller är det tvärtom man säger?? isf menar jag det) idag såg jag åtminstone att träning fortfarande är ngt jag älskar och tycker är kul, så varför inte äta lite så jag faktiskt kan utöva lite roligheter.
nu har jag inte läst om mamma skrivit ngt inlägg. men jag hoppas det gått bra! :D
tomorrow is a new day!



glädjeskutt innan simningen!

(okej jag fuskar lite.. står egentligen på en bänk)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0