anorexi = förkylning ?

anorexin är en sjukdom i sig, dock med olika staduim. jag gillar att jämföra och gör det även här. det känns som att jag hade feber, hög feber. jättehög. (när dör man, 45?) så hög hade jag inte, men 44,2 kanske, eller ännu högre. och den bara steg. utan medicin skulle jag dött, men det gjorde jag inte. jag fick vård och min kropp var stark, jag klarade mig. jag kämpade, tog steg för steg. små steg, stora steg. nu känns det som att jag är förkyld. med lite rethosta som kmr och går. jag behöver inte stanna hemma från skolan och missa allt, men jag får inte vara med på idrottslektionera, får inte träna. är lite tröttare och får anstränga mig lite mer för att orka. förkylningen ger mig ngt försämrat lukt- och smaksinne. jag kan lätt koppla bort min förkylning och "klara av" det jag tkr är roligt och vill göra. jag kan även gräva ner mig i förkylningen och förbarma mig över min snoriga näsa som aldrig slutar rinna, jag har ngt att skylla på. 
jag har inte längre feber, jag är inte längre sjuk, men inte heller helt frisk. 
jag känner mig förkyld. 

//D.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0