En härlig trött vårdag

Höll kurs idag och det var för ett gäng som knappt svarade på frågor. Otroligt tungt att köra runt denna kursen då man nästan vänder ut och in på sig själv för att entusiasmera. Var helt slut när kursen var över. Alla var trevliga, så det var inte det, men de höll på sig och bjöd inte så mycket på sig själva.
Kl 16.00 slutade kursen och jag åkte hem, slängde i mig mat från en matlåda, för att sedan åka till sonens skola och vara med på utvecklingssamtalet. En trevlig stund!
Men sen kom utmaningen! Att åka och träna istället för att åka hem och kura i soffan. Men jag gjorde det!!! Jag trodde inte att jag skulle kunna röra mina trötta ben som stått hela dagen, men det funkade. Har börjat köra intervallträning på crosstrainern nu, så jag blev rejält svettig.
Duktig mamma tycker jag!! Väl hemma åt en jag skiva Finncrisp, en halv ask keso toppad med 5 jordgubbar. Gott gott!!!

Konstaterade också att de börjat sopa gatorna i stan - härligt! Nu är vi alla vintertrötta människor förtjänta av en riktigt varm och härlig vår. En vår då förkylningarna upphör så småningom, och ersätts av .... just ingenting ... kanske en lust för sommar, sol och bad!

// E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0