Fredag kväll

En sådan vacker dotter jag har! Tycker bilderna på D är så coola. Ja, och jag får faktiskt säga så, är så stolt över mina barn! Mina fantastiska barn!

Är jag fantastiskt själv då? Ja, faktiskt tycker jag att jag var det när jag tränade idag på lunchen. Trots att jag var så trött gick jag bara dit, utan en endaste protesttanke! Jag sit-up'sade bort ost-klumpen i magen från igår.

Igår var det hur trevligt och gott som helst, men vi åt mycket franska handgjorda ostar! Och tillslut känns det som en ostklump i magen. Men det var det värt!! Gott gott! Himmelskt gott!

Nu väntar pasta med kräftstjärtar! Fick med en fransk youhurt igår som hade kort datum och som jag tänkte göra något med idag. Pasta, kräftstjärtar, dill, dillfrön (hur smakar det??), creme fraiche och hela tomater. Oj, nu är jag hungrig, ciao out there, nu blir det fredagsmiddag!

// E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0