helgresumé

ojoj, här ligger man efter minsann.
jamen update om mina middagar då, som jag faktiskt fick i uppgift att anteckna känslorna som for upp during dinner. ^^ 
fredagen var jättefin, trevliga människor, tacos, tv-spel, vanligt hederligt spel (aldrig underskattas). så det avr en lyckad kväll! :) och det känndes bra, men japp, klart tankar kmr. men vi återkommer till det.
lördag kväll. då vare firning av A. som fyller 20 (imorgn) !! :D ihii!.
det var också hur bra som helst. vi lagade maten tsm (tacos again!), sjöng singstar, spelade ballongspel och som vanligt kaosade. och här kan man snacka om att gå lös på ett sing star. herre min skapare, stackars grannar.
helger som denna får en att må braaa! :D

tankar/känslor.
första tankarna blir mkt; äter jag normalt? tittar dem? vad tänker dem? gör jag fel? ser det bra ut? ska jag säga ngt? äter jag för sakta? svävar frågor i luften? vad händer om jag tar för lite - fattar dem då? om jag tar för mkt då? vad hnder om ajg itne orkar äta upp? tror dem att jag försöker smita om jag lämna? tänk om jag spyr?   ???????????

det snurrar..

sen försöker jag lugna mig; du överreagerar. och även om ngn tittar, vad spelar det för roll? om de undrar, kan dem fråga. alla äter olika snabbt. alla äter på olika sätt, inte allra minst gällande tacos. jag kan ta mer. jag behöver inte äta upp allt. jag behöver inte förklara allt. det ser nog "normalt" ut, trots allt. det är nog bara jag som känner mig obekväm i situationen och tror att det ska lysa igenom.
SLUTA TÄNKA NU D. !!

sen har middagen liksom funnit sitt slut.. hehe.
n
ejmen som slutsume kändes det mkt bättre än vad jag "förväntat mig". jag fick känna mig lite normal och även om huvudet var lite snurrigt tror jag itne det lös ut. jag tror jag kalrade det kasnka bra. och efteråt kände jag det mesta i magen, men ändå var jag lite stolt. :) det känns bättre när man är öppen om sitt problem, då det inte blir så tabu som man innan alltid trott, när man skämts för att man inte lyckats ngt så lätt.
jag är nöjd, och glad,

hoppas ni också haft en bra helg!! :D

//D.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0