Helgsummering

Jag har målat i trapphuset, jag har planerat ny klädgarderob till D, jag har ätit godis - obs, den lilla påsen, den till vänster, med ca 10 bitar i (den stora var sonens) och jag har tränat.
  Men det roligaste av allt - jag har minskat 5 cm i midjan, 3 cm runt rumpan och gått ner 1,8 kg (viktminskningen är inte så stor men muskler väger mer än fett). Äntligen händer det någonting, vilket känns otroligt roligt - och viktigt - för att få motivation att fortsätta träna.

Snart är det påsk och påskriset står redan ute på trappen och vajjar med sina fina fjädrar!

// E


Kommentarer
Postat av: Nicole

GRATTIS E!! Du är så himla duktig! Sitter på andra sidan jorden och gläds med dig! Kämpa vidare, du kommer att lyckas! Kram

2010-03-31 @ 13:38:44
URL: http://flightplanunknown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0