im alive!

helloooaah.
asså herre min skapare. nuär jag hemma och kl är 21! så har det varit hela veckan, inte en tidig kväll, och det har varit underbart! förvisso är jag lite trött, men det spelar iiiingeeen roll.
i början av veckan syselsatte jag mig själv. men sen i onsdags har jag jobbat hela kvällarna. så stört jäkla jätteroligt! nu vill jag bara sluta skolan och kasta mig in i jobblivet. iiih. värsta kul!!
justeja. enheten igår. givk bara bra. han tycker att det jag gör och hur jag kämpar är bra. och bättre blir det. han tkr att jags ka köra på som jag gör, för jajjamensan. det ger resultaaat! wiih,.
resulatat gillar vi.
aaah. alltså det är SÅKUL att jobba!! :D

egentligen vare utgång idag, men så blev det icke av diverse anledningar. synd. jaja. torsdag är inbokad för skiva! YESYES.

nu när det gått ett tag sen vi startade bloggen och lite läsare har hittat hit (&att min tid begränsar min uppdatering på bloggen) tkr jag det börjar bli dags för en liten frågestund. :) så det ska jag ordna ett inlägg för nu. fråga på vad som helst. inga frågor är för dumma och vi är öppna & svarar på det allra mesta (kan iofs bara prata för mig nu). men fråga på!! :D

//D.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0