Kvällsträning

Man kan tycka "hur svårt kan det vara" men om man som jag bara tyckt att man kan träna på morgonen, innan alla andra kommer, så är det en stor utmaning att tänka träning på andra tider. Tider då det kanske är mycket folk i gymet. Egentligen vill jag träna på morgonen, ha det avklarat liksom. Men det blir stressigt när man har en arbetsdag som väntar.

För att hålla mitt schema var jag tvungen att träna idag, men under dagen fanns inte möjlighet. Tänkte då ta det på vägen hem, men var för hungrig och energilös. Men, döm av min förvåning, så lyckade jag åka iväg kl 19.00 till gymet och köra det tuffa balanspasset plus kondition. Trots att jag varit hemma och då är det ju jättelätt att inte orka iväg. Så jag är faktiskt lite nöjd idag med :-)

// E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0