nattnattnatt


nätterna är hårda..svåra. det är väl vad jag har att säga.. det är olidligt att bara ligga där, titta upp i taket, i täcket eller i ögonlocken. tankarna slår frivolter och filmer spelas upp på näthinnan, bilder, stunder. formade känslor. allt och inget. det ska mycket till för att lyckas somna, då tiden "innan" är hemsk. det är just den tiden, att bara ligga där, i timmar. visst, jag borde ändra inställning, inte lägga mig ner och "veta att jag inte kmr somna". men jag ahr varit med om det allt för många gånger, rättare sagt, i 4års tid. går i vågor, inte riktigt lika "brutalt icke-sovande" hela tiden. men tänk själv de gånger man försökt smita från ngt jobbigt, blundat för att problem. det är det som kmr fram undet nätterna, de jobbiga och dess tillhörande bilder.
jag orkar inte tänka, jag orkar inte se.  

godnatt..

//D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0