Onsdag 10 mars

Skulle upp och hoppa i morse, klockan ringde 05.30, och det var dags att åka till gymet. Men gårdagskvällen blev sen, så jag sov en stund till. Men tog med min ryggsäck med träningskläder till jobbet och gick sedan ner på lunchen och tränade istället.

I går kunde jag konstatera att något hänt i midjan, om än lite, några centimetrar har försvunnit. Dessa små ynka centimetrar är världens motivationsfaktor just nu.

Mycket tankar hod D. Själv har jag letat fram en blå tygklädd bok som ska få vara min klokbok. En bok där jag ska skriva kloka saker, sådant jag lärt av andra eller kommit till insikt i själv. Min blå klokbok...

D skrev "buh" om att hon skulle gå till mig och äta. Det blev en härlig sallad med olika gröna blad, gul krispig paprika, gurka, riktigt röda körsbärstomater, kokt ägg och färska räkor. Jag åt lite hembakat bröd till och la även på lite pasta till min tallrik, samt lite lite dressing som jag gjorde av cremefraiche, tomatpuré, salt och peppar.

Förutom lite trötthet såhär på kvällskvisten är jag nöjd med dagen. Har precis tagit en saftig god apelsin nu som kvällsmål.

Godnatt!

// E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0