onsdag 31/3 - stark

Jag känner mig stark! Vågen går sakta neråt, det känns som att något händer i kroppen! Det är en fantastisk känsla!
Jag är glad Jag ska fixa detta! Jag ska vara uthållig! Jag ska inte ge upp! Jag ska träna!
Men jag ska också äta påskägg med godis! Jag ska dricka vin i fjällen och leva gott! Jag ska leva ett sunt och balanserat liv!

Kanske går jag upp i fjällen - men då får jag gå ner det när jag kommer hem till vardagen igen! Men först är det påsk och fjällsemester!

Hoppas det går bra för D! Hon är en så fin tjej så hon är värd att varje sekund må bra!
Jag tror man ska tänka att allt går bra! Man ska skicka alla negativa tankar åt fanders! Bara se det positiva, även om det inte alltid känns så! Men tillslut tror jag att man inte kan låta bli att åka med på de positiva tankarna om man ständigt matas med dem.

Nu ska jag gå hem, laga något gott att äta och sedan betala räkningar och plocka undan! I morgon kommer min kära...

// E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0