Onsdag 3/3 - Skoiläggen kvar hemma

Och det kan man ju tycka vara en bagatell! Men inte om man åkt till Vällingby för att träna och ska precis gå upp till gymet och kommer på att de nödvändiga sko-iläggen ligger kvar hemma - då kan det vara lätt att hoppa av planen att träna. Kommer på att jag saknar iläggen då jag går och det känns konstigt i skorna. Och utan iläggen funkar det inte.

Så jag får vända hem med min träningsväska för att hämta iläggen. Och då är det ju väldigt lätt att ge upp - men NEJDÅMINSANN - jag åkte tillbaka och körde mitt pass. Ställde mig vid en annan crosstraining-maskin och orkade bara 20 min. Helt säkert är den mycket jobbigare !!! Pust!! Sedan var det cirkelträning på balansplatta med hantlar, stång, utfall  och den förfärligt svåra draken. Drak-övningen är svår i sig, men på ett ben på balansplatta med stång blir den extra svår. Sjuttio minuter på gymet! Härligt - jag är igång!! YES YES!  

Jag har börjat med positiva träningstankar. Det ÄR KUL att TRÄNA, Du ÄR STARK .... tror det gäller att tänka det man vill ska gå i uppfyllelse och strunta i alla inte-tankar!

// E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0