Salta bilar

En lördag med strålande sol! Underbart! Tog en promenad på 2 timmar med svägerska N. Vi gick sakta och pratade och under oss på vägen låg isen blank och spårig men då och då såg man lite asfalt - vårkänning! Det var alltså isen som gjorde att det tog lite tid. Vi passade på att njuta lite av utsikten vid Lövstabadet också.

En sen och liten lunch, bara en knäckemacka med ett ägg som jag åt 16.15 - inte bra! Naturligtvis var jag hungrig som en varg även efter mackan, men hade ingen middag hemma utan skulle handla denna. Självklart blev jag då sötsugen i affären då jag var och handlade middag.

Föll för frestelsen Ahlgrens Salta Bilar. Men var ändå rätt duktig för jag skulle egentligen köpa stora gelenappar, så jag kollade in lösgodiset. Men de fanns inte och då blev det salta bilar istället.

OK - jag har ju inte förbjudit mig något. Men - nu är påsen slut och det var egentligen inte så gott! Det var faktiskt inte värt det ! Men jag sabbade inte allt, för nu har jag tänkt när jag ätit godiset - och - det är jag himla nöjd med! Och, jag har inte ätit mer onyttigt! Bra Bra :-) Kanske blir det en skopa glass i kväll, och det måste man få unna sig en lördagskväll! I morgon blir det träning igen!

// E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0