Tårta framför näsan


Hi hi, fniss, är så glad! Träningsvärk i magen! Hi hi - känns bra, för då gjorde jag något bra igår.

När jag kom ut till kunden idag berättade hon att hon fyller år! Grattis grattis! På det efterföljande mötet skulle alla få en bit av den goda prinsesstårtan, och eftersom jag skulle prata mest hela tiden tänkte jag att ingen skulle märka om jag inte tog tårta.
Men vips stod det en tallrik med tårta på framför mig. Vad säger man ....första gången ute hos kunden, som dessutom fyller år. Jo, man ler och tar några tuggor och glömmer sedan bort tårtan.
Åh så jag skäms.... Är ju uppfostrad att äta upp. Och artig!

Hur som helst så blev det bara dessa 4 skedar tårta, inget godis, bara bra mat.



Granatäppelkärnor är bland det godaste som finns! Åt en liten kopp när jag kom hem. Det känns som det bara spritter i kroppen när jag ätit dem! Härlig energi!

Ja, en rätt så bra dag faktiskt!
Hoppas D får en riktigt bra dag i morgon!

// E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0