Torsdag 4 mars

Roliga funderingar D har - fast måste erkänna att marmelad och ost kan vara lite gott, men väldigt väldigt sött. Till frukost är jag inte sugen på sött alls, och skulle jag vara sötsugen på kvällen så har det blivit godis istället. NU får det vara frukt som får stilla sötbehovet. Frukt och mental vilja!!!
Men en knäckemacka med kaviar och ost är supergott!

Idag njuter jag - kroppen är öm och jag känner i rumpan att jag stod på en balansplatta igår! Så himla skönt att ha träningsvärk istället för värk i kroppen för att man inte rört på sig!

Om två månader är det maj maj måne! Oooops - då ska man ha tajtare tröjor och mindre kläder...jösses, nu får jag verkligen hålla i detta med att komma i form!

// E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0