Två kanelbullar och en våg

Jag har bestämt mig, jag ska ha tålamod, jag ska hålla ut!!! Inget har i princip hänt på vågen förrän i morse!! Lite lite ner - och jag fick igen kjolen utan glipa i midjan! YES ÝES - Kom igen D, kan jag kan du!!! Struktur, planering, tillåta små misstag och inte avvika för mycket från plan. Hej vad hurtigt det lät - men blir ledsen över att D ska ha det så svårt! Hon är ju världens finaste - när ska hon förstå det?????

I morse blev jag erbjuden en kanelbulle som bara såg så god ut ... men icke! På eftermiddagen var det också bullar som om möjligt såg ännu godare ut ... men icke!!!

YES YES YES, I'm on my way - hoppa på du med D, du kan! Din envishet har jag fått känna på sedan du var liten och precis hade lärt dig prata.
- Kan du ta denna mössan min lilla vän?
- Nä, annan mössa!!!
- OK, kan vi ta de här vantarna?
- Nä, annan vante!!!

En liten dam som ville gå sin egen väg, och som i tonåren var så målfokuserad då alla 200 armhävningarna per kväll skulle genomföras!!! Inte en chans att avvika från den planen.
D - du har alla egenskaper för att lyckas!

Så häng på  - det är ett bra "flow" nu.... jag känner det i luften!!!

// E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0