18maj, streeeeess.

stress stress stress ! aah!
prov idag, prov imorgon, överrmorgon och resten av alla årets tiiiimmaaaar, känns det som. så illa kanske det inte riktigt är, men nu är det MYCKET, gosh.
jaja, enheten idag iaf, long time since. men det gick bra, mkt bra. tappade bort mina papper, så för ett par veckor sen gjorde jag en egen design på mina matscheman, som han (behandlaren) nu anammat. hehe. hade skrivit en liten text till honom också. en till är på ingång. denna text var riktat till anorektiker/ätstörda som precis ska börja i behandling. nästa text är till honom, vad han kan göra och varför för att hjälpa patienter. vi pratade om mina tankar idag. han anser mig vara snabbtänkt, säger att det är en begåvning. tolka och förstå. jag säger mer att jag har en tendens att överanalysera. försöka förstå sådant som inte är skrivet. och det som intresserar mig ska ju tvunget vara abstrakt.. hah mitt huvud är knaaaaas.
imrogn ringer klockan tidigt, ska till sjukhuset, men denna gång med pappa. ironiskt nog är det på samma sjukhus där jag är varje vecka och även där jag var inlagd. what the odds? hah. :) sen blir det pluggning för fulla muggar. ojshojsh.
seee ya !

//deds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0