deghög & klet i bilen !

ligger i min säng under flufftäcke och är helt dödstrött. (råkade tom äta krossade tomater i tomatsås, istället för en vanlig rund, som var  min tanke från början). mitt föredrag är DONE och det gick väl helt okej. men mitt huvud är lite trött nu. hah, och inte kan man slappna av heller, för nu äre mera pluggeliplugg. ska bara förmå mig att börja..  haha. lite seg är jag allt.
nu ringde jobbet också! duuuraaaceeell.

juste, kom hem från skolan och skulle hjälpa pappa bära in varor från bil till hus. och då hade en syltburk ramlat omkull och sipprat ut genom det numera breveliggande locket. hua det var kladdigt och vi var syltiga överallt sen!! :P
nu äre tillbaka till latmaskställning och vila ögonen på det fyrkantiga bildspelet framför (TVn). :D



//deds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0