Farfarsfirande och rabarberpaj

Oj oj, magen är mätt, släkten var idag samlad på Hässelby Slott för att fira barnens farfars 94-åriga födelsedag. God lunch, vin och stor maffig princesstårta!
Och igår firade vi min födelsedag i förväg härhemma med hemmagjord jättegod rabarberpaj och god grillmiddag i det underbara vädret.

Igår jobbade jag också i trädgården hela dagen, förutom då jag smaskade rabarberpaj. Vet inte om man just kan kalla det träning, mitt ogräsrensande, men jag rörde i alla fall på mig.
Usch, jag måste igång, för jag tror att min stelhet då jag vaknar på morgonen är värre då jag inte tränar. Mycket snack och liten verkstad är det på mig just nu! Snart är det lugnare, och då blir det träning, så jag får hålla ut till början av juni... Men får väl bara vara glad fram tills dess, för det är många trevligheter att se fram emot.

Kramiz E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0