K A O S !!!! F Ö R F A L L !!!!

Åhhhhhhhhhhhh...... tiden räcker inte till att göra allt man måste och det man vill. Och godis blir det när det är för mycket och jag inte hinner handla och äta som jag borde...och träna förstås. De senaste veckorna har varit kaotiska med både jobb och privata saker. Men är så glad för D skull att hennes vecka varit så positiv i så mycket. Att se hennes glada ögon då hon klädde på sig stundentskive-kläderna, friidrottskläderna, värmde hjärtat mitt! Hon är defintivt på G, min kära dotter! Men det kan man inte riktigt säga om hennes mor! Förfall! Kaos!

Jag har avslutat veckan med att ha varit på kusinträff i Julita. Druckit gott vin, ätit fantastisk mat, Gös från Hjälmaren, rabarberpannacotta och goda jämtländska handgjorda kvalitetsostar. Och som om inte det räckte gick vi på ett klassiskt konditori och åt chokladbiskvi....

    
Uhhhhhh .... det går utför för mig!
Fast :-) jag har haft väldigt trevligt! Men nu vill jag komma i form, annars är risken det blir vassbikini i år igen! Tänk så komiskt det skulle se ut, en massa vass runt kroppen när man ska bada, och tänk så det ska prassla när man ska gå till glasskiosken ...eh... eller vattenkranen ... för ni känner väl till begreppet att "man får väl stå i vassen i år igen"... då när man tycker man borde väga lite mindre, eller i alla fall ha lite mer muskler och mindre daller....

Ja, ja, det kommer en ny dag i morgon! För övrigt så är det helt fantastiskt vacker ute, alla vitsippor som lyser vita över allt! Har ni sett dem? De står där troget och kommer varje år och lyser i all sin vackra anspråklöshet! Naturen är fantastisk! Och kossorna som kan ge oss så goda råvaror så att vi kan göra så fantastiska goda ostar! De är faktiskt också fantatiska, ja det mesta naturen skapat är faktiskt helt fantastiskt!

 

Lovar bättring på bloggen också! Ciao, hörs i morgon!

// E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0