Lördag, 22maj.

hej alla glada!
värsta vädret vi haft, hur fint som helst. dagen fortsatte och blev bara bättre och bättre. började med att låta världen vakna, sen åkte jag och pappa iväg för lite handling, till ikväll. ett sms och även tåspetsen av världen hade ni vaknat. följde med i en bil till Länna. hah roadtrip på den, inte lätt att hitta. nätet sa 30min, vi rulla runt i över 1,5h. haha. men det var kul!! :)
sen rulle hem till pappa, där grillen hade använts och vi fick mat. gick ju hur bra som helst. äntligen fick jag visa at jag försöker, att det jag säger inte bara är tomma ord. yes. 2p till miiig!
det som grillades var majskolv, kött och räkor. tillbehör i form av sallad, mums !!
sen var det bara mys ♥ och imorgon ska vi fira farfar som fyller 94år nästa vecka!

hoppas ni haft en bra dag!
//deds.

dagens middag,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0