projekt anorexi!

hej!
åh hej & hå. hade nästan glömt bort hure var att plugga. men gårdagen påminde mig. från ca 16.00-00.30 satt jag med projektarbetet. haha. jaja, man har haft ett år på sig, ich. men jag skrev nästan klart det i slutet av januari, men vad händer? jo min fina lilla dator kraschade jue. och vad får vi reda på igår? jo att det är redovisning av projektet idag, kl; 09.30.  gah. paniiiiiiik. jag menar. hur ofta har man inte hört en predikan om hur otroligt viktigt, stort och betygstyngande ett projektarbete är?
men nu är det CHECKat och klart! trore gick bra.  hade en liten fusklapp också, som jag la ngn stans i klassrummet innan alla kommit in. duktig som jag är lyckades jag tappa bort den, så det blev ingen fusklapp för mig, hah. projektet handlade om anorexi. fattar inte hur ngt som ligger så nära, fortfarande kan vara intressant. slutar det aldrig? :P jaja, ngt man kan iaf! läraren frågade även om han fick filma lite fnuttar imorgn (ska jag göra det en gång till menar han då?) som han kan använda till senare. och om jag aksnke kunde tänka mig att åka ut till andra skolor och redovisa om detta. äh,förstod inte riktigt, mer om det sen. nu äre skola snart igen! maaattte. undra om alla skolans elever hunnit stragglat sig igenom sina projekt till dess..

 

är det ens möjligt att kunna skriva ett helt projektarbete som man hållt ppå med i ett år, under en kväll, frågar jag mig då?



deds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0