Söndag i Göteborg

Hej och hå, efter några härliga dagar på fantatsiskt idylliska Käringön utanför Orust åkte vi idag till Göteborg. Kom på att jag måste vara "business-klädd" på tisdag och jag kommer inte i mina kläder !!! Förutom en kavaj som är special, har lite "volang" i fram för att förvilla bort lite av hänget över byxorna. Men eftersom det är lite special behöver jag ha en snäv, rak kjol till - och en sådan har jag inte!!!

Panik - ont om tid i veckan - varför jag hoppade av i shoppingcentret Nordstan i Göteborg på vägen. Nordstan skulle stänga inom 30 minuter så det var ut och in i butiker i ilfart. På Esprit hittade jag i alla fall en kjol, och snabbt rusade jag till Twilfit för att komplettera med "hålla in rumpan och magen-trosor" för kjolen sitter som ett mindre korvskinn, men på något sätt ska jag fixa det så att det blir snyggt på tisdag.

Jösses, nu vill jag komma i mina kläder, men veckorna framöver är tuffa, men jag ska verkligen försöka planera för att komma tillbaka med träningen.
OCH inte äta godis eller glass. Så det så!!
Såg också att mina resternade PT-timmar på SATS går ut i september någon gång, och de måste jag hinna utnyttja.
Puh - på't igen bara :-) För, hur svårt kan det vara egentligen???? Ja, man kan ju undra???? Skulel kanske skriva en avhandling om det !!

Ha en härlig kväll ni som läser vår blogg!

// E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0