SPEEEEEEDAAAAD.

HEEJ BLOGGEN!
haha herregud, jag är helt spiiiiidaaaaad! försökte somna vid 1 igår, haha gick lite..inte enligt planerna. hört att man ska plugga precis innan man lägger sig så är chansen stor attt man drömmer om det och på så sätt lär sig det bättre. jag lyckades..i5min. sen ringde en och bad mig förklara en annan psykologisk modell, hah. då började jag drömma om den, så var tvungen att läsa om mitt plugg, och somna. råkade associera det med ngt heeelt annat, då det var ingen dröm om plugg. vaknade KLARVAKEN kl 5. tog te och pluggade. pluggade. pluggade. 2h prov, sen hem och dyka rakt ner i böckerna igen. jag är helt.. haha vet inte vad jag är !

hann jag säga att jag var på enheten i tisdags em. ? jo det gjorde jag nog. om inte annat var jag där i tisdags eftermiddag, hah. JO JAG SKREV JU DET, nu minns jag! haha ni ser.. !
170L plugg kvAR. heelt spunk i huvudet. men det är lungt. vädret är UNDERBART ! och jag är glad och mååååår braaa! ihi. 
pluggplugg. 

ciao !  

haha, åh. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0