svisssch....svossch.....uiiiii...ooppps...fjouff

Ungefär så är det nu, allt går med en himla fart och jag hinner ingenting!!!
I alla fall inte träna och inte äta rätt!
Det är ju mellan hägg och syren man ska ta det lugnt och bara njuta av den vackra naturen.
Syrenerna blommar nu och häggen har kanske blommat ut, har glömt att titta.

               från clipartof.com

När skolorna slutar ska jag kliva in i ett kaotiskt projekt, och min semester kommer att bli framflyttad. Men DÅ SKA JAG BASKE MIG TRÄNA IGEN!!!!!
Nu hinner jag inte ens tänka tanken, men far runt som en tätting så kanske blir det någon liten muskelaktivitet i alla fall.

Nu i kväll var jag ute i trädgården och klippte gräset, planterade om tomaterna igen och kom in först 22.50. Då hade jag blivit myggbombarderad ett tag. Var kommer de ifrån egentligen ???? Tack och lov har jag fått urbra jobbarbyxor så jag kopplade på underbenen på jobbarshortsen och vips hade jag varma långbyxor och garanterat myggtäta.

Potatisen är på väg upp :-) Fantastiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0