Tårta, gymplaner och potatisplanering...

 Jordgubbsmarängtårta 1 maj då sonen fyllde 17 år! Makalöst hur fort tiden går! Han var ju liten nyss! Men nu en nästan vuxen man! Konstigt!!

Helgen inleddes med full fart på fredagen med städning och förberedelser för födelsedagskalaset. Ingen valborgsbrasa lyckades vi hinna med detta året heller....

Och idag var det släktkalas för 17-åringen. Nya pajrecept provades och som avslutning blev det jordgubbsmarängtårta. Gott gott men det känns som att man skulle behöva springa 17 mil. Det har varit så trevligt men tyvärr det har det inte funnits tid till att vara utomhus vilket jag hoppas jag ska kunna vara i morgon. Gymet hade jag tänkt gå till i fredags men jag hann bara inte med det. Och i morgon hoppas jag att jag ska kunna gräva om potatislandet och kanske t.o.m sätta potatisen, och då blir det ett rejält gympass i potatislandet i så fall.

Under resten av maj månad måste jag nog spurta lite mer mot beach 2010

// E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0