tisdaaag. 25/5. 2010.

oh herre.
4h, sen har jag redovisning. dags att börja öva. mamma hade 15min på sig att kolla igenom den på jobbet nu. tack&lov säger jag, att hon inte hade mer invändningar.
haha dessa dagar är allt vad marginal heter, som bortblåst. likt en duracellkaning med dubbla batterier är det saker att göra all the time! nästa vecka äre betygssättning, and then - fenito med skolan! men nu är den här mer än någonsin! hejjahejja. springa iväg och skriva ut power pointen nu!
ha en bra dag i regneeeeet!!

//deds


Kommentarer
Postat av: ♥ Sandra Törn ♥

SV: Haha, landet vettekatten.. ;P Men förstår vad du menar. Hehe...



Ja, vart är solen? Du får försöka locka fram den tycker jag. :) I want it!! :)

2010-05-25 @ 17:06:21
URL: http://sandratorn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0