TORSDAG = ÖÖÖS.




haha, ja här har ni mig. trosor och handduk på huvudet är inne nu har jag hört!
ikväll blire ös - min alldeles alldeles egna skiva (okej klassens), men ändå! vääärsta keeeewl! temat är "hej, jag kom fel!". ska till R snart och föra lite. hihi. sen blire till att samla ihop hela folket, och entra skyddsrummet! wihi. jag är inte med på middagen. nono. men det har sina skäl, inte maten. sen kan den påverka mina val, jaja. nog om det. nu ska jag snart springa till grannen och hämta locktången!
fick precis ett påminnelse sms från enheten. "glöm ej din tid på capio anorexicenter kl 10.30 imorgn fredag". jag vet ngn som är sjuk imrgon. (hoippas inte min behandlare har hittat hit till bloggen). isf förvarnar jag;
"M, jag känner mig snuvig, rinsken finns att jag är sjukling imorgn!!" :o  ihi.

update. nu ringde jobbet. frågade om jag kunde vara där imorgn kl 8. ännu värre! :o

ha en bäst torsdagskväll!
deds!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0