Bilden till vänster på Bloggen

Ja, den bilden känns inte riktigt så aktuell längre. Jag känner mig inte sådär...uschig. Dessutom måste jag allt erkänna att det faktiskt inte är jag på bilden, men jag kände mig sådär. Men det är sant som D skriver, -8,5 kg, och det känns såååååååå himla skönt!!! Underbart skönt!!!! Fick tom på mig ett skärp idag!! Visserligen i yttersta hålet, men ändå, det satt på!!!

Jag undrar hur D tänkt, om jag ska underhålla denna blogg när hon är i Australien? Fast då lär ju besökarantalet minska drastiskt. Jag kanske blir den enda besökaren !!!??? Hm....

Texten i förra inlägget är så vacker tycker jag! Den känner ni igen från Mamma Mia, för övrigt en favoritfilm. Att se sitt lilla barn bli vuxet, det går ju så himla fort.... jag förstår inte, D var ju nyss 12, och nu ska hon flyga själv till andra sidan jordklotet !!!

Jag tror det kommer att bli en fantastisk resa!!! Har alltid själv velat åka dit, men vi får väl se.... någon gång kanske. Men nu åker min fina dotter istället! Fantastiskt och roligt!!!
En resa för livet!!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0