..& här har man alltid levt med it-föräldrar..

hej gott folk!
inget hänt och inget & ingen begravning!
dock har vårt internet och tv-box flaggat. dagens i-landsproblem, jag vet. men OJ vad det är störande. i dagens samhälle känner man sig helt handikappad! inte ens vi som bor 2sek från bussen orkar springa ut och titta, istället kämpar man sig fram på ett hopplöst nätverk för att få fram att de tio senaste bussarna redan avgått. suck på oss, suck på samhället, suck på mig.
lillebror & jag har sprungit fram och tillbaka i trappan, upp på mitt rum, hängt oss ut genom fönstret och fifflat lite med parabolen (som självklart ska sitta utanför mitt fönsterrum), för att få in en signal. POFF så ilar det lite och signalen är lost. haha..

idag då! världens bästa kväll! startade med 1h massage, sen middag och sen på musikalen Queen på cirkus! shit vad mäktigt! älskar musikaler !! iiiih!! :D
restaurang? middag ute? what? gick det bra..?
well, det gick jättebra! dock kom kocken ut och sa, äter du inte upp får du diska eller skura golvet. hah typiskt. men det funkade :) och ja, jag åt räksallad. men vadå.
min lillebror hade sagt, "jag har inte ätit med henne på typ 2år". vilket jag fick höra av resten av släckten, att han sagt. så hade lovat mig själv att äta middag med honom innan jag åker.
well done, kryss i listan! :)



återkommer snart igen. deds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0